سفارش تبلیغ
صبا ویژن



یادداشت های تازه متأهل ( ویژگی های روانشناختی دختر و پسر) - اینجاچراغی‌روشن‌ست..






درباره نویسنده
یادداشت های تازه متأهل ( ویژگی های روانشناختی دختر و پسر) - اینجاچراغی‌روشن‌ست..
مدیر وبلاگ : حاج جمال[52]
نویسندگان وبلاگ :
بی نام[6]
للِه[14]

همیشه سعی میکنی حرف هایت را بزنی ، چون اگر تو نزنی بقیه که دارند حرفهایشان را می زنند ، و آنوقت به جای تو هم حرف می زنند !! اعتقاد دارم که دیده می شویم ...
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اسفند 85
فروردین 86
اردیبهشت 86
خرداد 86
تیر 86
مرداد 86
شهریور 86
مهر 86
آذر 86
دی 86
بهمن 86
اسفند 86
فروردین87
اردیبهشت 87
خرداد 87
مرداد 87
شهریور 87


لینکهای روزانه
دچار - این روزها این جا می نویسم [11]
دچار در میوه‌ی ممنوعه [29]
[آرشیو(2)]


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
یادداشت های تازه متأهل ( ویژگی های روانشناختی دختر و پسر) - اینجاچراغی‌روشن‌ست..

آمار بازدید
بازدید کل :160651
بازدید امروز : 3
 RSS 

بسم الله

اول از همه به پی نوشت ها مراجعه کنید تا یه وقت فکر و خیال به سر مبارک نزنه! حتی شما دوست عزیز!!!

پسرهای سفید ، دختر های سیاه

دختر های سیاه ، پسر های سفید

چهار روز است که تصمیم گرفته ام که ازدواج کنم ، فکر ش را می کردم که ازدواج سخت باشد ، ولی نه این همه سخت ! ازدواج از آن سیب هایی است که وقتی می اندازی اش بالا ، هزار تا چرخ می خورد تا برسد به زمین . فعلاً که سیب ازدواج من روی هواست . من الان در همین لحظه یک تصمیم مهم گرفتم ! تصمیم گرفتم تا اطلاع ثانوی نه دختر باشم و نه پسر ! هیچی نباشم ! یعنی چیزی باشم ولی درگیر جنسیتم نباشم ، هر چند اولین تعریف از یک آدم این است که مونث است یا مذکر ؟ ، ولی به هر حال همه مرد ها وزن های دنیا در مرحله اول « انسان » هستند . و البته هر کدام از این انسان ها ویژگی های خاص خودشان را دارند. بچه که بودیم پسر ها به پسر بودنشان مینازیدند و دختر ها به دختر بودنشان ، : « پسرا شیرن ، مث شمشیرن ، دخترا موشن مثه خرگوشن ! » اگر آدم سعنی کند از دیدی فرا جنسیتی اش به دو جنس نگاه کند ( مثل من! ) آن وقت متوجه می شود که نه پسر بودن بد است و نه دختر بودن . هر کدام از دو جنس ویژگی های خاص خودشان را دارند که این ویژگی مدرک برتری یا نقص یک جنس بر جنس دیگر نیست . اصلاً انگار همین تفاوت ها است که قضیه را هیجانی می کند ! به قول نویسنده ای : تفاوتهای زن ها و مرد ها بعضی وقتها آن قدر زیاد است که فکر می کنی مرد ها از یک سیاره دیگر آمده اند و زنان از سیاره ای دیگر ! چون اگر قرار بود همه آدم ها مثل هم باشند درست با ویژگی های شبیه به هم ، خب ... هیچ عامل جذابی برای اینکه به سمت یکدیگر میل کنند ، وجود نداشت . و اتفاقاً هر چه این تفاوتها بیشتر باشد ، در کنار هم بودن معنای بیشتری پیدا میکند . درست مثل دو رنگ متضاد . اگر سیاه و خاکستری کنار هم باشند ، خیلی جاذبه ای ندارد ، ولی سیاه همیشه در کنار سفید نمود پیدا میکند . و این یعنی ؛ پسر ها هر چه پسر تر باشند و دختر ها هر چه دختر تر ، برای هم جاذبه بیشتری خواهند داشت . و به این صورت ازدواج معنای کامل خودش را پیدا میکند . 

فقط یک نکته اساسی وجود دارد و آن اینکه هر کدام ازما ( آدم ) باشیم و سعی کنیم بفهمیم که طرف مقابل از جنس مخالف ماست و ممکن است با همه جذابیت ها ، بعضی از ویژگی هایش برای ما دور از ذهن و یا حتی نا خوشایند باشد. برای حل این مسئله کافیست که هر کدام از ما ، سعی کنیم آگاهانه به سمت این تفاوت ها برویم و بهترین راه برای شناخت و سازگار کردن تفاوت هایمان پیدا کنیم .

با این تفاسیر ، مردان یا مرد و زنان مرد ، خطر بزرگی در مقابل مسأله ازدواج و تشکیل خانواده هستند . پس برای اینکه سیب ازدواج زودتر به زمین برگردد، یاد « خودم » باشم و کسی را انتخاب کنم که او هم « خودش » باشد و نه کس دیگر !

 

 کلی گشتم عکس مناسب پیدا نکردم؛ داشتی لطف کن

 

پی نوشت :

1- سلام ! خوبی ؟

2- پی نگاشت بهتره یا پی نوشت ؟!!! سوال شده واسم جواب داشتی بگو ... !

3- فکر و خیال برتون نداره که من به فکر ازدواج افتادم نه دادا ! هنوز خبری نیست ! هست ؟!

4- این مطلب ماله من نیست بلکه مال کسه دیگه ای هست که چون من خوشم او.مد تصمیم گرفتم منتشرش کنم یعنی اولا انتشار نیافته فکر کنم ! دوما نویسنده اش رو هم دقیقا نمی دونم کی هست پس لطفا اون دسته از دوستان ندزدندش !!!

5- این که کجا بودم و چه میکنم و چرا نمی نویسم و چرا در این جا تخته شده و این دو تا نویسنده سرخوش کجا هستن و چرا... هایی از این قبیل رو سر فرصت می گم نگران نباشین!

6- خب حالا برگردین بالا مطلب رو بخونین!!! 

7- دلم واسه چند تایی از دوستان اینترنتی تنگ شده ، کجا هستین معلوم هست ؟؟؟!!!

آی ی ی ی ی ی ی حاجی بازاری ، مظاهر ، آقای فخری ، ... ، ... ، .... ، بچه های قلم ، آقای ... ، معلوم هست کجا هستین ؟!!!

 

بعد از پی نوشت : در چندین و چند روز بعد!!!

با توجه به استقبال که در روز اولی که این مطلبو گزاشتم تا 950 نفر بازدید داشت تصمیم گرفتم که سلسله مطالبی رو آماده و ارائه کنم ، فعلا بخش دوم رو ارائه و تا چند روزه دیگه بقیه رو هم آماده می کنم . در جریان باشید!!!



نویسنده » حاج جمال . ساعت 6:27 عصر روز چهارشنبه 86 آذر 7